11. Inne ciekawe strony o Fleszach

  
Istnieje wiele ciekawych stron gdzie dyskutuje się techniki korzystania z fleszy, dlatego zdecydowałem się, aby je polecić. Sprawy, które poruszyłem w moim blogu rozwijają i uwypuklają tematy, które znalazłem na tych stronach jednocześnie dodaniem rzeczy, które odkryłem podczas fotografowania wesel i uroczystości.

Planet Neil

Neil van Niekerk to fotograf korzystający zarówno z fleszy Nikona jak i Canona, który opisuje metody stosowania światła flesza, tak by osiągnąć bardzo subtelny i naturalny wygląd. Tutaj znajduje się polskie tłumaczenie najważniejszych fragmentów strony.

Strobist

David Hobby opisuje potrzebny sprzęt i wiele sposobów użycia fleszy znajdujących się poza aparatem. Szczególnie polecam przeczytanie jego blogu pod tytułem „Lighting 101”.

Następny post: 12. Sztuczka z fleszem #1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz